Ravenger Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jag har Skinning, Mining och Fishing för money making. jag kan fiska Deviate fish och göra DET HÄR som jag kan sälja för 50s styck. man kan bli en Pirat eller Ninja när man äter dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BaseThown Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Mining/Engineering och fiska lite :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Skinning/fishing/cocking/first aid.... det va nog allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Enchanting för Disenchant.. Och 300 first aid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 herbalism och alchemy men kanske ska skita i alchemy och skaffa encanting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Har deletat skinning och mining. för jag hittade Recipe: Swiftness Potion; så jag tog Alchemy+herb för Swiftness potion e asbra i 10-19 wsg.. increases your run speed for 50% for 15 seconds. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Skinning/enchanting och first aid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) mining engineering fiske och first aid ║╔╗║_ vilken skill behöver man för den? Redigerat 12 Juli 2006 av nesse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Jag har Skinning, Mining och Fishing för money making. jag kan fiska Deviate fish och göra DET HÄR som jag kan sälja för 50s styck. man kan bli en Pirat eller Ninja när man äter dom. Skinnig,minnig,cooking,first aid,fishing .. Tror det var allt!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Inga :S. Tog bort mina, och skulle ta nya, men sedan crashade min dator.. Hade Enchanting och Tailoring förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Skinning/LW :) Tänkte motivera me :rolleyes: Om man e rogue kan man göra rätt grymma saker till sig själv bara man får recepten eller va de heter :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 herb/enchanting för att skaffa pengar lätt :) och så har jag First aid för pvp ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg