Gäst matte563 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Hur får man MetalGreymon??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Nu har jag kommit till Mount Infinity... Och jag undrar 5 saker... Man behöver en stark digimon i Mount Infinity... Min bästa jag har haft var Metalgreymon. I början hade jag jätte lätt att få den men nu kommer jag inte ihåg hur. 1.Hur tränar man för att få MetalGreymon? 2.Är det sant att man får Skullgreymon om Metal Greymon dör ett liv? 3.Är det sant att man kan få Wargreymon? Och i såfall hur? 4.Vilken är starkast av SkullGreymon eller MetalGreymon? 5.Hur får man Meramon? Jag vill verkligen ha den... Om ni kan hjälpa mig så är jag väldigt glad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 ´Jag vet att man inte ska skriva 2 inlägg på raken men nu är det kris... Var är det lättast att få Digiseabass? Norra Dragon eye lake eller södra? Hur ser den ut? stor? liten? Hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) 1. träna en tyrannomon så här: 5000+ hp och mp 500+ off och def 200-500+ speed och brains då få du metalgreymon. 2.Ja det är sant att man få en skullgreymon då metallgreymon förlorar en liv, men det är bara 50% chans 3.Man kan inte få wargreymon! jag har testat det fusken själv o det funkar inte. 4.Det beror på hur du tränar din skullgreymon eller metalgreymon. Ingen digimon kan bli bättre än den andre om man inte tränar den. 5.så här får du meramon: ha en agumon och träna: 1000 hp mp 300+ off 100 def, speed och brains! -------------------------------------------- En digiseabass får du så här: gå till ancient dino region och hämta steak eller moldy meat ur en såndän skåp. gå sedan till norra dragon eye lake och gå till vänstra sidan av sjön. kasta ut (du behöver amazing rod) roden Tills det inte går nått längre. du kommer att se en skugga som följer din rod. dra så nära dig som möjlig. när fisken nappat så tryckr du bara på x. tryck sedan x igen och tryck sedan så snabbt på x som du bara kan. du kommer att få en digicatfish. använd din digicatfish och gå till den högra sidan av sjön. gör sedan samma sak , bara att du kasta ut digicatfish istället för moldy meat. fortsätt på samma sätt som du fångade digicatfish. Redigerat 2 Juni 2004 av goku_ssj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 man måste ha ett spö som man får i trash mountain och när man ska fiska: för att ta kast kraft X för att kasta O för att dra in fisk X (var försiktig så att linan inte går av) tror att de var så här man skulle göra och man ska fiska i sjön väster (vänster) om native forrest. ps, man kan byta till sej ett spö av shogungekomon (röd jätte groda)ifall man ger honom samlar kort. hur kommer man till trhash montain? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag fiskade upp en Digiseabass och gav till min Greymon sista dagen på hans liv men Digiseabassen förlängde bara livet med 1 fjärde dels dag. Jag e inte så bra på digimon men kan nån ge mig tips om hur man klarar Mount Infinity? Vilken Digimon ska jag ha? Stats? Items? Jag är tacksam om nån svarar... :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillanderm Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 hur komer man till ancient dino region ? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BliZZo Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 (Smaragd @ 01/03-2004 15:47:09) Jag har fåt den där som är jätte lik Agumons uppgradering fast den är röd!!! :D Du menar Tyranomon va?? den e rätt bra... E de nån som har haft Bakemon?? det där spöket?? jag har de... ja jag har fått bakemon och den e ganska bra men jag har haft bättre :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 ja e jätte kass på digimon kan ni hjälpa mej var hittar man shungekomon eller va han nu heter????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 I Geko swamp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 :evil: :evil: bra !!!! :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Skriv när du har klarat det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg