Corpsgrinder Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Vilka attacker ska min lugia ha han har Rain dance hydro pump gust recover det är på crystal ps. jag ska använda han i battle tower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 var gör rain dance? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 var gör rain dance? Vatten/pkmn/attacker blir starkare!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 En bra attack är Aeroblast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 En bra attack är Aeroblast Mmm jag vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 fireblast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Bästa attackerna är Curse/Aeroblast/Earthquake/Recover. Med Leftovers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Bästa attackerna är Curse/Aeroblast/Earthquake/Recover. Med Leftovers. Men hur ska jag kunna lära han aeroblast när man fångar han på lvl 60 :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 mycket bra fråga. lär honom attacker som skyddar mot pkmn som har effecktiva mot lugia. typ rock slide (om det nu går att lära honom såna attacker) mot elektriska pkmn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 mycket bra fråga. lär honom attacker som skyddar mot pkmn som har effecktiva mot lugia. typ rock slide (om det nu går att lära honom såna attacker) mot elektriska pkmn. Vad menar du?? Här är bra attacker toxic protect Psychic Rest Item-Leftovers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 om han möter t.ex. en rachiu är det bra om han har en sten attack så att rachiu dör (svimmar av) inann rachiu använder t.ex. thunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 om han möter t.ex. en rachiu är det bra om han har en sten attack så att rachiu dör (svimmar av) inann rachiu använder t.ex. thunder. Men då kan man använa toxic-protect hela tiden och köra chicken!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg