nYp Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) säg till på mIRC ( #fuska.se ) så kan jag ändra bana om ni inte villa spela den som spelas Redigerat 1 Augusti 2006 av nYp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Är ni mormala Admins som inte kickar folk om de sätter HS hela tiden? :/ Har blivit kickad alltför ofta på aim_crazyjump-banor eftersom att de tror att jag har cheat. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Klart dom är normala! inge utomjordings admins precis :/ Som på många andra serverar, man plantar bomben sen kick and banned. Gör mig så förbannad, blev bannad från mafiabrotherz 2 för att en admin trodde att jag fuskade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Är ni mormala Admins som inte kickar folk om de sätter HS hela tiden? :/ Har blivit kickad alltför ofta på aim_crazyjump-banor eftersom att de tror att jag har cheat. :( Skriv upp vilka/vem som kickar dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Är ni mormala Admins som inte kickar folk om de sätter HS hela tiden? :/ Har blivit kickad alltför ofta på aim_crazyjump-banor eftersom att de tror att jag har cheat. :( Jag tror att han menar att han blir kickad från andra servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Är ni mormala Admins som inte kickar folk om de sätter HS hela tiden? :/ Har blivit kickad alltför ofta på aim_crazyjump-banor eftersom att de tror att jag har cheat. :( Ja, jag menar på andra servers. Men ni verkar vara ganska normala. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Servern nere temporärt... Kommer upp på onsdag/torsdag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Varför är den nere tills onsdag/torsdaG? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Uppe igen, slit den med hälsan :) Glöm inte bort ventservern! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Kul med en server, dock finns det mycket som kan förbättras. Dock är det inget jag tänker ta upp nu eftersom jag inte vill ha massor med skit på mig. Dessutom spelar jag inte särskillt mycket, så full koll har jag absolut inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nYp Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Kul med en server, dock finns det mycket som kan förbättras. Dock är det inget jag tänker ta upp nu eftersom jag inte vill ha massor med skit på mig. Dessutom spelar jag inte särskillt mycket, så full koll har jag absolut inte. vad tycker du ska förbrättas då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Har ni lagt in hltv grejs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg