yoadee Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 ok tack för hjälpen ganon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Det är alltid ett nöje att hjälpa trogna Ratchet and Clank fans. ag antar att tråden kan låsas nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 aa kan inte nån mod komma o låsa tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Jag har bara ettan och jag har bara kört det men om du ska köpa ratchet & clank ska du nog köpa ettan först :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Jag har klarat 2:an, och har köpt trean men som har hackat sig när den laddar till en planet och jag kan inte runtgå det :/ men får väl spela om när jag orkar, men segt när man just köpt och kommit några timmar in i spelet Men jag undrar om det fortfarande går att få tag i ettan, hittar intedet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 gladitors elr hur de stavas lätt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alucardo Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Gladiator e bäst, fast man ska ju helst följa serien, asså 1:an sen 2:an osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 men jag tycker trean är bäst, det är dock lite enkelt att klara ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZZ99AA Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 ska köpa ratchet and clank undrar vilket som e bäst o roligastHej! ;) Jag tycker att 2:an är bättre men 1:an är roligare men jag rekomenderar 2:an!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg