Simpsons Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Om man gör en ny msn, finns det då något lätt sätt att få över alla sina kontakter till den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Det är nog bara att börja skriva tror jag. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 usch, det måste väl finnas något annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Inte såvitt jag vet. Jag har kollat lite men har inte hittat nåt. Så det är nog bara att börja skriva grabben :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Logga in på din gamla MSN. Tryck på fliken Kontakter, och sen tryck på "Spara kontaktlista". =) Logga in på din nya MSN, och tryck "Importera kontakter från en fil", och välj den filen du sparade innan. Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 ohh, tack så mycket :D tråden kan nu låsas :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 nice, det visste inte jag :) Sry...:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Tack, Mellanmjölk, jag behövde också hjälp med detta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Gah MeM hann före >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Men för mig gick det automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 det var automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.