Skywalker Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 PS3 kommer antingen i slutet på 2005 eller början på 2006, på samma gång kommer Xbox:Next (det riktiga namnet). Om nån konsoll kommer i sommar så är det nog PSX, den nya versionen av PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 PS3 kommer antingen i slutet på 2005 eller början på 2006, på samma gång kommer Xbox:Next (det riktiga namnet). Om nån konsoll kommer i sommar så är det nog PSX, den nya versionen av PS2. come on! min kusin jobbar på elgiganten och han sa att ps3 kommer till sommaren när jag frågade när det skulle komma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag som bara har ps :unsure: ska jag köpa ps2 eller spara till ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag som bara har ps :unsure: ska jag köpa ps2 eller spara till ps3 PSX kommer i sommaren..., Det är några månader dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 kommer ps3 vara mycket bättre en ps2 eller ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 ja det kommer det lungt att vara det kommer att komma upföljare till flera ps2 spel som tileksempel teken och föresten det kommer vist att komma en ny gemecube det sa dom på gemes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 kommer ps3 vara mycket bättre en ps2 eller ??? jag tror inte dom skulle göra en ny konsoll om den inte skulle vara bättre än ps2.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Nån som vet hur ps3 ser ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 nej, det har inte släppts några officiella bilder än, men det är rätt kul att kolla på alla fejkbilder som finns om man söker på playstation 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Varför skriver ni inte det här i playstation2 forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Nintendo Nexus är uppföljaren till Gamecube Xbox Evulation är uppföljaren till Xbox Ps3 är uppföljaren till Ps2 Förmodeligen har Nexus 512 Bitar, lika så Ps3 medans Evulation springer iväg till 754 eller 1024 (sista är knappast möjligt) Jag har bilder på moddelller men efter som inget är bestämmt så stämmer den bara till 50% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_suger Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 jag vill också ha de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg