LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 palla betala för något man gör själv på typ 1-2 min mb du beöver bara spara bilden som... och öpna den sen e det bara tt legga dit text med en snygg font... jag skulle bara betala fö filerna i psd eller med lite scanlines eller något sonnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 men, varför bryr du dig? Oo However, jag kommer att uppdatera avatarerns ganska så ofta :) Jag kanske tillocjmed gör avatars med namn på och sånt kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Är det bara att ta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 .:lol:. är bara en surpuppa. :) Den där lilla dvärgfetisen verkar cool ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 R-110: Ja, Ta! använd till vad du vill :) MB: Tack! Har du nåt speciellt önskemål på en bild? som sagt, jag har 28k bilder :) Haar lagt till mer Namn avatarer nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Dom är ju fett sköna! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Tackar :) Önskemål någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Dom nya var snygga gör det nått om jag har 4st av dom :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Ta! det är ju gratis! :D får man fråga vad du ska ha dom till? och vill du ha någon som jag ska skriva ditt namn på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Ta! det är ju gratis! :D får man fråga vad du ska ha dom till? och vill du ha någon som jag ska skriva ditt namn på? Jag ska ha dom till fuska.se :D Och om du vill så kan du gör en med mitt namn på om du vill :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 säg vilken/vilka, dom som det står namn på kan jag skriva namn på och byta bakgrund färg. så vad väljer du? dom resterande är bara att ta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.