Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Okey,jag skulle vilja ha den med en gubbe med clown hår orange på sidorna tack.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Här ju gow var det den du menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Jupp,det var rätt. Skickar några mynt när jag har råd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 :D tack! (om du nu tänk skicka :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 ´najs avas du har gjort :) kanske tar nån :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 ta du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 tänker inte ta någon men eftersom dom inte har rep på det här forumet så kan jag inte +rep... får bli lite +cred istället bara för den goda tanken ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 :P tack! fattar inte! men ändå :) +rep? reputition? popularitet? cred ist? tror att jag fattar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 rep = reputation... finns på många sidor och man kan ge bort rep till folk som gör bra saker och är snälla osv... cred = credits = FM :D + Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 rep = reputation... finns på många sidor och man kan ge bort rep till folk som gör bra saker och är snälla osv... cred = credits = FM :D + Jaha,var det så du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 dark kan jag också adda dig så du kan skicka några schyssta brushes?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 (redigerat) alla som vill ha brushes, adda mig på [email protected], jag har varit borta i en vecka nu och när jag kom tebax nyss så såg jag en helt ny sida :) jag kommer inte kunna logga in på msn för ens 4 tiden. men för all del, ta avatars, gratis för alla :) Redigerat 22 Juli 2006 av DarkForce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.