ELF Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Kan man sänka det interna ljudet i en dator? Jag har precis laddat hem ca 389 DOS spel som jag nu sitter och spelar som febrylt på min gamla dator. Enda nackdelen är att volymen är så hög på spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Du har väl en liten icon på en grå högtalare nere i högra hörnet testa att höger - klicka på den... (O.o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Inställningar --> Kontrollpanelen --> Ljud och Ljudenheter :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Går det vekligen? Det har inte jag tänkt på om det går att sänka med dom kontrollerna. Jag ska testa... Neh, det funkade inte. Jag sänkte alla ljud men det var fortfarande lika högt. Jag tror ni menade att jag skulle sänka ljudet som går ut till högtalarna. Jag skrev det interna ljudet. Det finns en högtalare i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Jag tror att om du sänker regeln som heter PC Beep så borde den signalen sänkas. Men om de redan provat alla reglar.... jaja kolla efter ordentligt igen för säkerhets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 annars får du köra the hard way o löda dit nått motstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Jag har faktiskt tänkt på det MUJO. Fasst jag vet inte om jag vill det. För det är ju bara lite jag vill sänka. Det går ju att sänka volymen bara lite på det sättet. Men jag vet inte om jag vill löda om det. Men hur vet man vad motståndet ska ligga på. 1 ohm, 1k ohm, 2k3 ohm. Det är ju svårt att veta. För er som inte vet så skriver man 2k3 ohm istället för 2,3k ohm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.