Dolphin Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Min mammas jobbarkompis är där nere. :( Vad är det dom bråkar om egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Över 91 civila har dött. Bland dem som är dem flesta barn. Det är hemskt :(! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Eller hur. Jag blir iriterad på USA's sammarbete med Israel. Alltså kolla. Dem skickar ner soldater. Sen kidnappar några soldaten. Den dör, för vad? Jag tror inte dem har tänkt och dö för Bush's skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 (redigerat) ja men att USA stödjer dom är ju hela klart, USA är ju helt dumma i huvet och borde skjuta alla sina A-bomber på sig själva. annars, VAD f*n R DET MED DOM, FATTA HUR MKT VINNER DOM PÅ ATT DÖ, INGET :angry: :angry: :angry: j*vla ISRAELISKA h*lveteS BARN ALLA DOOM ÄR LA FÖDDA AV EN HORA IETT GATHÖRN :angry: :angry: f*n jag är så j*vla arg. Kom o se den fantastiskt överdrivande Twiztha_MF Redigerat 16 Juli 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 sry men jag är bara arg, det finns ju ingen mening med krig så varför starta dom, för makt, <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag vet inte om det var libanon som gjorde det här. Men något land i närheten kidnappade typ 5 soldater och döda 2 av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Asså har dom testat att sätta sig ner o prata om allt det här?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 det är det enda de inte har provat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 så varför vill nån kriga då, när dom ändå bara dör, ska dom inte skydda sitt folk eller, och varför inte prata om det istället på ett möte eller nånting, hur svårt ska det vara för dom puckade libaneserna och israelerna att bara prata <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Vet ni som skrivit här (förutom guggu jag litar på dig (K)) ens hur staten israel kom till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Den kom till av FN pågrund av andravärldskriget tror jag det var. Alltså. Israel är helt puckade. För 2 soldater så har dem skjutit/bombat över 300libanesiska ciivila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Pucko: Om Nordkorea hade gått in i USA och kidnappat 2 soldater... vad tror du the us hade gjort? Jo dom hade bombat söner korea... det är inte bara israel som gör sånthär.. 11 september 2001 flög ett plan in i WTC som påståtts ha flugits av medlemmar från Al-Qaida. 2 986 dödsfall. USA springer in i afghanistan.. PANG 8,587 afghanska soldater dödade. 3,485 afghanska civila dödade. 308 amerikanska soldater dödade. sammanlagt ungefär 30,000 afghanska soldater och civila skadade. mot amerikas 924 skadade... 2 986 + 308 vs 3,485 + 8,587 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.