ACMilan Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Allsvenskan:Elfsborg IF Spelare:A.Svensson Premier League:Manchester United FC Spelare:C.Ronaldo/W.Rooney Spanska Primera:Fc Barcelona Spelare:S.Eto´o Franska Ligan:Lyon BundesLiga:Bayern Munchen/Werder Bremen Spelare:Diego/Ribery Landslag:Portugal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Tottenham! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Barcelona,Inter och IFK GBG är dom ända lagen man ska heja på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 (redigerat) Razec; Wanna marry me? :wub: :wub: Sverige; IFK Göteborg Kroatien; Hajduk Split England; Arsenal Spanien; Barcelona Italien; Internazionale Danmark; Ålborg Skottland; Celtic Tyskland; Werder Bremen Frankrike; Olympique Lyonnais/ Olympique Marseille Landslag Asien; Japan Landslag Europa; Kroatien Landslag Amerika; Argentina Min bror har lärt mig heja på dessa lag ;d<3 Redigerat 29 Oktober 2008 av Mangekyoucake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Manchester United. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 AC Milan och GAIS :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Elfsborg, Manchester United, Newells Old Boys ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Spanien: Barcelona Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 1. Chelsea 2. Hammarby 3. Catania Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Mitt hjärta slår för planetens två underbaraste lag, S.S Lazio och Hammarby IF. Sen så blir jag ju inte ledsen om det går bra för Villareal och Arsenal heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 barca och milan <3 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 barcelona milan manchester united djurgården =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.