Dolphin Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Frågan säger allt, det senaste spelet som kom till eran samling rekomenderar ni det eller är det en flopp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Det var ganska längesen jag skaffade ett spel men det var väl NFS:MW och det var roligt så länge man inte hade klarat av det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Jag har med NFS: Most Wanted men jag kom bara till 12:e plats på listan sedan var det omöjligt och vinna. Bilen var inte tillräckligt snabb och det gick inte och köpa ny. =) Mitt senaste spel är FIFA Street 2, ej provat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Nu är mitt senaste spel THAW fick det idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Nu är mitt nyaste spel Moto GP 3 men det var skitsvårt och styra på det spelet. Lär få öva mycket på det. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Mitt senaste är NHL 06. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) mitt nyaste spel är the godfather det är bra tycker jag men lite GTA liknande , om du vill ha krigs spel så är black bra och om du vill tänka lite och döda lite :) så är Hitman: Bloodmoney bra Redigerat 14 Juli 2006 av :Fuskaren: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Mitt senaste spel är Gudfadern och det är ett väldigt bra spel som jag rekommenderar till alla som gillar GTA spelen. Uppdragen är ganska varierande och man kan ha väldigt coola och roliga vapen som man kan uppgradera så att de blir skitbra tillslut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Gudfadern ska jag nog ladda ner, det verkar vara ett bra spel. Men jag ska spela Mafia eller Fable först i alla fall, men sen får vi se hur det blir. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Mafia är bättre på PC och om du går in på den största f*n sidan som du hittar HÄR och blir medlem så kan du ladda ner en massa modifikationer så att du kan ha bättre vapen, bilar m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Tack för tipset, det var ju ett tag sedan man spelade ett spel på PC, så varför inte. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Mitt senaste spel är Black Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg