Xynthiar Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 me2! men den e kanske av dålig kvalitét också :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 jag har en maxfit studsmatta, den e rätt bra... jag kan göra volt, mctwist (360 framåtvolt), 720 och lite annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Jag tycker att man ska göra något så att man inte blir skadad om man råkar stutsa rakt på kanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Man kanske skaffar såna skydd som man brukar ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 du kanji. jag håller med dig där en gång skulle jag göra bakotvolt så råkate jag landa på stången och så såklart måste jag ju landa med kulorna först :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 ett tips är ju att inte köpa den från jula eftersom dem säljer sina saker rätt så billigt men du e ju liksom inte precis världen bästa kvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 toys'raus har bästa studsmattorna tycker jag ^_^! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 bowser jr boy: Det ser inte ut att vara något fel på den studsmattan, den verkar bra. Studsmattor är oliga, jag tröttnar aldrig på att hoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Min kompis har en liknande men jag skulle köpa en stabilare och med bättre studs. Annars e den cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Min släkting köpte en sådan och ena benet brast i svetsningen när han hoppade och benet vek sig innåt mot själva mattan och när han landade så pressade benstumpen hål i mattan och träffade han nästan(10cm ifrån) sedan så kan dom där orginalfjädrarna som följer med mattan kan vara lite väl mjuka,iaf för mig och mina polare som väger 80kg och uppåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 men jag har inte tillräckligt med pengar o var ska jag köpa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 men jag har inte tillräckligt med pengar o var ska jag köpa då? På Rusta (tror jag det var) sålde dom studsmattor för 999kr. Där köpte jag min. Men det var dock för 2 månader sen så dom kanske kostar mer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.