Gäst Mujo Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 ANGUS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Konstigt att inte Angus är med på "top 10". Slash i GNR är ju med (3a), och han är sämre än Angus enligt mig. Det han gör i Thunderstruck är inte så svårt. Kan det nästan själv. Och en kompis kan det flytande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Att vara en bra gitarrist handlar inte om att spela svåra grejor. Det handlar om att spela grejor som passar in i låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Jimmy Paige, utan tvekan. Letade upp ett solo. ^^ http://www.youtube.com/watch?v=QrUqOvXD9ik...%20paige%20solo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Konstigt att inte Angus är med på "top 10". Slash i GNR är ju med (3a), och han är sämre än Angus enligt mig. Det han gör i Thunderstruck är inte så svårt. Kan det nästan själv. Och en kompis kan det flytande. Jag kan också det lite, men att få upp det tempot å sen hålla det i över 3 min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Frank Zappa är dessutom helt underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) Jag tycker att Amen i LORDI är bäst!! Redigerat 15 Juli 2006 av #92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 hm... kanske Jimi Hendrix..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 hm... kanske Jimi Hendrix..? Ja han sägs väl vara den bäste genom tiderna eller? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 ANGUS! Angus Young är riktigt vass, älskar hans solon! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 För övrigt gillar jag också Robert Smith. The Kiss ist pure skill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Hårmonster. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.