NightMaker Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 vad handlar grafik om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) Ps, gimp.... osv Redigerat 14 Juli 2006 av DarkForce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Är det grafik vill jag nog vara det :rolleyes: Jag är 12 men... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Nåja, jag kan många f24 kommandon också :P och så älskar jag att göra avatarer osv osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 jag kan också vara med som grafik mod om det går bra ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 jag har valt ut 2 st mods, Sv3a och TDY. en 3:e ska tillkomma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Jag är Admin, och jag ska ha 3 mods, jag går inte bra efter ålder utan jag går efter erfarenhet också. Jag är lite osäker på sv3a eftersom att han inte är allt för erfaren och han ska resa bort några veckor nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) jag vet, jag måste nog ta bort sv3a. Men TDY är kvar. och sen tror jag att Admin wehe kanske kan få bli mod. men inget bestämmt har 2 moddar nu, TDY och _0017_ söker en til. men så länge så kan ni ju regga er här: http://sdg.reklam.se/ där det står ****** ska det vara "forum-24" utan bindestreck Redigerat 16 Juli 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) Där det står ''reklam'' ska det egentiligen stå ''Forum-24'' (utan bindesstreck)som DarkForce sa. Om ni inte förstår hur ni reggar er eller har problem med något under forumet så kan ni PMa oss. B) Redigerat 14 Juli 2006 av _0017_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) Pm:a Mig, _0017_ eller the_dark_yoda Redigerat 14 Juli 2006 av DarkForce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) PM:a Mig _0017_ eller The_Dark_Yoda Redigerat 14 Juli 2006 av DarkForce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 uppdaterade inleget vart lite kostigt nys B) om vi får lite mer medlemar så fixar jag ut gratis avatars/banners hoppas några joinar Sidan handlar om Photoshop,musick (tex hård rock hiphop m.m) och så har vi Film och ´hjälp om ni tappat bort namnet på en låt och så har vi serier ;) hoppas ni joinar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.