NightMaker Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 hej. jag undrade om det var några fler här som älskar åka? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Jo, det är rätt kul att ta en runda med brädan, men jag kan inga speciella trick om man säger så^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Skateboard är min stora passion om man säger så :) Jag älskar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Skateboard är min stora passion om man säger så :) Jag älskar det... såg det på ditt namn men du åker du i KFUM nära kupolen ? vilka trick kan du jag kan: 180,kickflip, pop-shovit (vet inte direkt hur det stavas ;) ) ,Dropa,Pumpa,grinda och göra en 180 upp på railing stången i ramperna ;) har åkt i 3år och jag övar på tailgrab sj? :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 jag kan tricket rammla och slå ihjäl mig :) skateboard är faktiskt coolt önskar jag kunde åka :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 vart åker du någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) Jag kör skate! Fick min första bräda när jag var sex. Jag kör Vert och street. Sätter en massa. Gammalt foto: EDIT: Jag försökte smudga bort den vita dimman på kortet. Ollie ^^ LoL. Redigerat 14 Juli 2006 av mcspace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) här är jag i kfum :kung: http://img79.imageshack.us/img79/5755/58ij.gif Redigerat 14 Juli 2006 av _0017_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Finns det ingen Närmare Bild? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 ska seja till alex i min klass att skicka den bara ;) fast då gör jag kickflip :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 jag har åkt i ungefär 16 månader och jag kan knappt göra ollie, så j*vla irriterande :( ... i minihalfpipe kan jag göra drop in och rock-to-fakie och nästan axle stall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Jag sätter Axelstall, Rock to fakie, Smithgrind, Feeblegrind, Decayse, Disaster. Och mer i Ramp. Men jag kör mest street. Älskar att göra Jätte höga 180's <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.