Shaddy Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Och sen efter det så ska man börja träna på ollien, nu när man (antagligen) inte är farträdd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 har åkt skateboard i typ 1 vecka nu ska till area51 i gbg imorron och skata på ramper förförsta gången med skateboard kan bara göra kick flip och stavning (pop shovit) än så länge Ska träna på att grinda :) (CHUCKY RULES!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) Vart kan man köpa en skateboard och hur mkt kostar dom ungefär? O vad e en longboard? 0.- Longboard är typ en välldigt lika variant av en vanlig skateboard bara att den har en mer spettsigare front och jag tror den är lite smalare. Har en själv,men den står uppe på vinden :P Sjäälv så är jag griktigr grym på skateboard jag kan till exempel åka ner för en backa och hoppa av, snurra runt 1/2-1 varv, hoppa upp i luften (bara med fram hjulen bakhjulen är kvar på marken) :P och sist men inte minst en perfekt utförd slåsöndersinegenkropp rammling. ja det va det jag kunde :P :P Redigerat 14 September 2006 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.