Deleted_screen Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) *** Kolla in den! E den bra??? Want to know something??? E-mail to us! [email protected] :zzz: :meddum: Redigerat 14 Juli 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 den suger :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deleted_screen Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 den suger :) Tack tack <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 varsågod :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deleted_screen Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 varsågod :) Hey... var e min visningsbild???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 jaha vad roligt för dig då:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 den va inte så bra, det var mycket reklam, fopupfönster så jag tycker: Den suger :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Tyvär, men jag håller med Tour. Det finns ingen struktur på sidan. Gör en index frame som ligger till vänster på sidan. Där kan du ha din meny istället för att ha den liggande över en bild. Det bli svårt att se den då. Kör ett militär tema på färgerna så blir det snyggare för ögonen och det passar in med spelet. :cool: LYCKA TILL MED SIDAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 haha hade det varit min så hade ja lagt ner den direkt! köp en domän så kan du göra hur du vill www.teamx.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 §1.2 / §1.4 - Tråd låst. Förstår att du vill ha feedback, men det här är inte rätt ställe för det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg