starwing2 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Gå på "www.mtavc.com" och ladda ner clienten , och läs hur man ska göra :). Om den här saken redan finns skriven , så sorry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 vad är det för specielt när man spelar online då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Jag skulle tro att man spelar flera stycken? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 pc verisionen då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Det funkade inte för mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worldofwarcraft Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag spelade nästan alltid vice city online förut .. Och ja det är pc verisionen, Det var kul men det laggade lite och det var svårt att döda ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Gta sa på multiplayer e roligare. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starwing2 Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Den är väldigt buggig, men jag tror att dom uppdaterar den hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Den är väldigt buggig, men jag tror att dom uppdaterar den hela tiden. nån som vet nått program man kna köra gta 3 med online? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 måste man ha GTA vice city på datorn innan man laddar ner det eller behöver man bara ladda ner clienten, installera o spela. ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 man måste ha vice city på datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Den är väldigt buggig, men jag tror att dom uppdaterar den hela tiden. MTA funkar väl på GTA 3 också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg