Hoppa till innehåll

Pokémon Mysterius Dungeon

Spikey

Rekommendera inlägg

• Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Dark_Zebra

Gahhh, jag vill spela nu. Kommer nog skaffa Mystery Dungeon ROM först, sedan beställa den Svenska releasen på typ webhallen.

Då har jag den Japanska versionen på min GBA, och den Europeiska versionen på min GBA. Samt Japanska och Engelska ROM på min emulator. :P

Det är inte Sveska Releasen...det är USAs Release.Sveriges Relaese är dan före 2007.

Hur öppnar du efter du har sparat?Det står bara någon varnings grej sen får man börja om!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Gahhh, jag vill spela nu. Kommer nog skaffa Mystery Dungeon ROM först, sedan beställa den Svenska releasen på typ webhallen.

Då har jag den Japanska versionen på min GBA, och den Europeiska versionen på min GBA. Samt Japanska och Engelska ROM på min emulator. :P

Svenska releasen är 10:e November. <_<

Jag spelar inte på mitt ROM för det är inte kul att veta allt när man får det.

Redigerat av link
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dark_Zebra

LillBerra:Jag har Emulatorn VisualBoyAdvance-1.8.0-beta3.Men det är inte fel på Emulatorn(tror jag).Asså när jag ska öppna ett sparat spel.

Link:Du kan själv kolla på serebii.net och Webhallen.com.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LillBerra:Jag har Emulatorn VisualBoyAdvance-1.8.0-beta3.Men det är inte fel på Emulatorn(tror jag).Asså när jag ska öppna ett sparat spel.

Link:Du kan själv kolla på serebii.net och Webhallen.com.

Händer detta med alla ROMS du öppnar, som du sparat? Du kan ju kolla VisualBoyAdvances hemsida. Jag har också samma version som du, men det fugerar fin fint att öppna Mystery Dungeon. Pröva ladda ner en annan Mystery Dungeon rom?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dark_Zebra

Link:Men i Spelbutiken så släpps det i September.Det gör det i USA också.

LillBerra:Nej.Det händer bara på det spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 5 månader senare...
  • Skapa ny...