LillBerra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Har du hittat en eller? :) Vet ej hur den kommer fungera, men jag tror man ska nämna om filnamnet till något annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Nej jag har inte hittat en, men om jag skulle göra det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Gahhh, jag vill spela nu. Kommer nog skaffa Mystery Dungeon ROM först, sedan beställa den Svenska releasen på typ webhallen. Då har jag den Japanska versionen på min GBA, och den Europeiska versionen på min GBA. Samt Japanska och Engelska ROM på min emulator. :P Det är inte Sveska Releasen...det är USAs Release.Sveriges Relaese är dan före 2007.Hur öppnar du efter du har sparat?Det står bara någon varnings grej sen får man börja om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Vad menar du med Varningsgrej? Menar du när man kör på emulatorn? Vilken emulator använder du isåfall? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 (redigerat) Gahhh, jag vill spela nu. Kommer nog skaffa Mystery Dungeon ROM först, sedan beställa den Svenska releasen på typ webhallen. Då har jag den Japanska versionen på min GBA, och den Europeiska versionen på min GBA. Samt Japanska och Engelska ROM på min emulator. :P Svenska releasen är 10:e November. <_<Jag spelar inte på mitt ROM för det är inte kul att veta allt när man får det. Redigerat 27 Juli 2006 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 LillBerra:Jag har Emulatorn VisualBoyAdvance-1.8.0-beta3.Men det är inte fel på Emulatorn(tror jag).Asså när jag ska öppna ett sparat spel. Link:Du kan själv kolla på serebii.net och Webhallen.com. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 På serebii.net står bara Japan och Us realease date och på webhallen.com finns bara Blue. Kolla själv här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 LillBerra:Jag har Emulatorn VisualBoyAdvance-1.8.0-beta3.Men det är inte fel på Emulatorn(tror jag).Asså när jag ska öppna ett sparat spel. Link:Du kan själv kolla på serebii.net och Webhallen.com. Händer detta med alla ROMS du öppnar, som du sparat? Du kan ju kolla VisualBoyAdvances hemsida. Jag har också samma version som du, men det fugerar fin fint att öppna Mystery Dungeon. Pröva ladda ner en annan Mystery Dungeon rom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Link:Men i Spelbutiken så släpps det i September.Det gör det i USA också. LillBerra:Nej.Det händer bara på det spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicky Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Verkar kul. Jag ska spela det snart. Jag gillar Pokemon rätt så mycket, kul rollspel. Det släpps ju inte dan före 2007!de släpps typ nån gång i november.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Verkar kul. Jag ska spela det snart. Jag gillar Pokemon rätt så mycket, kul rollspel. Måste du gräva fram gamla trådar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 den hära tråden är kanske lite gamal :D NU HAR DET SLÄPTS LIXOM OCH JAG HAR DET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg