Dolphin Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Jag fattar inte utkassering och inkassering. Och allt det där och vad man har för nytta av ett kreditkort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 det du menar är då att man kan få 2 procent mer än va man la in var 30:e dag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Om jag säger såhär. Man får ränta var 30:e dag. Räntan är 2% utav det man har på banken. Har jag då exempelvis 200 FuskaMynt får jag alltså 4 FuskaMynt när jag inkasserar räntan. Det är ju rätt så lite ränta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Men om jag inkasserar FM på banken får jag då lite mer Fuska mynt där, om jag har 200 FM och sätter till 200 får jag då 204 FM? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Har man som Zwalle ca 300000 så blir det ganska mycket ändå :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) Aha jag tror jag fattar. Så man får alltså FM:en utanför banken (bonusen) när man inkasserar? Och om man köper kreditkort slipper man avgiften när man sätter in FM? I banken där man ska köpa kreditkortet står det "Användaravgift" vad menas med det? Redigerat 15 Juli 2006 av Presentation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Okey då förstår jag. Men kan man slippa avgiften när man sätter i FM? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Okey, det var lite komplicerat men jag tror att jag förstår nu. Man sätter in FM på banken, det finns en avgift för det. Man kan ta ut FM när man vill gratis med kreditikort? Men man kan bara få ränta var 30:onde dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Och så betalar man en liten extraavgift om man använder Kreditkortet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 8 FM? Det stod någonting om det i banken där man köper kreditkort ("Användaravgift"). Så om man typ köper ett hjul så kostar det 18 FM om jag betalar med kreditkortet, men fördelen är det där med 30 dagar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Blir det decimal i svaret om avgiften är 8 %, jag är inte så bra på matten men blir det decimal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Okey, Tack! Tråden kan låsas nu. Anmäler... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg