Hoppa till innehåll

Animal Crossing Bells


Kerby

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag har 700k, sparar tills det kommer nått bra i affären

 

du vinner ju allt i kalle anka, ett tips för att få pengar är att plantera många träd & sälja frukter (inte äpplen)

 

jag köpte animal crossing då det kom ut i sverige & har slösat alla min bells på mitt hus men nu sparar jag till 1mil

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror ju på vilka frkter som växer från början. jag hade till exempel bara apelsiner från början som då kostade 100 bells men min syrra har körsbär från början som är också värda 100 bells men vi har bytt frukter så alla körsbär är värda 500 bells i min stad och apelsiner är värda 500 bells i hennes stad. Så är det bara :) Äpplen är värda 100 bells om man hade dom från början men 500 bells i en stad som inte har dom. Ganska säker på att det är så ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror ju på vilka frkter som växer från början. jag hade till exempel bara apelsiner från början som då kostade 100 bells men min syrra har körsbär från början som är också värda 100 bells men vi har bytt frukter så alla körsbär är värda 500 bells i min stad och apelsiner är värda 500 bells i hennes stad. Så är det bara :) Äpplen är värda 100 bells om man hade dom från början men 500 bells i en stad som inte har dom. Ganska säker på att det är så ;D

 

Jag tror också att det är så nu. För jag fick körsbär av min figurs mamma och det växer apelsiner och körsbär i min stad nu och jag får 500 för körsbär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

200.000 bells ganska lite :(

 

jag har många på min skola med andra frukter en mig så jag baxxade lite av dom hehehe :cool: jag har cherry appels oranges och peaches

 

du måste vattna dom en gång alltså frukterna

Redigerat av Piraten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har just nu 35.000 bells löst och 0 på banken. Jag betalar oftast av mitt lån så fort jag kan så det blir inte mycket pengar kvar efteråt. Har ett lån på 580.000 just nu. Vill ha större hus. Ser därför ingen mening med att spara till massa miljoner :) Bara jag har möblerna och huset är allt bra ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...