Staejjkarn Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Är det nån som brukar läsa PLAY!?För det e så här jag köpte en om dagen och jag börjar undra om man inte ska börja samla på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Är det nån som brukar läsa PLAY!?För det e så här jag köpte en om dagen och jag börjar undra om man inte ska börja samla på dom? Vi bestämmer väl inte om du ska börja samla på dom det är inte våra pengar>-^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 PLAY är inte direkt något man samlar på, det är ju en tidning. Om man gillar det köper man ju varje nummer, det kllar jag iallafall inte att samla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Själv läser jag PCGamer, LevelONE, SuperPLAY, Player 1 mm. Jag köper då löstidningar lite då och då. Premunerat på PCGamer i ungefär 4-5 år. Men har slutat, för att jag tycker att det blir så jädra dyrt tillslut. Men det är ju upp till dig att bestämma om du vill börja köpa varje nummer. Jag har samlat alla mina PCGamer tidningar i 2 lådor, så läser jag dom gamlaste ibland ;P Om du vill börja samla alla, så råder jag dig att premunera på tidningen, bättre än att köpa lösnummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Har i princip samlat på Gamereactor med tanke på att jag har alla deras nummer detta och förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag samlar inte på några speltidningar, men det är alltid en fördel att spara de senaste tidningarna som kommer ut då man kanske har glömt när olika spel och sådant ska släppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag tycker att du ska börja prenumerera på den, men man samlar väl inte då? Gör som du vill, jag prenumererar själv på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Premunerar på SuperPlay, det räcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 jag har dom flesta Gamereactor.... bara några få jag saknar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag tycker det är bätte att köpa speltidningar efter hand. I nått nummer kanske det inte är ett enda spel som du tycker är intressant. Själv läser jag PC Gamer då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Premunerar på Super Play. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Gå ner till din närmsta spelaffär och ta Gamereactor's speltidning som är helt gratis. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.