ajar Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Är det någon som kan ge mig ett fast datum på när Kingdom Hearts 2 släpps i Sverige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 finns redan i eb games i göteborg och game i göteborg får in om en vecka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Är det någon som kan ge mig ett fast datum på när Kingdom Hearts 2 släpps i Sverige? Vet ej.Kolla om det finns på nån nerladdnings sida eller nåt sånt. Eller så kollar du på i nån fusk tidning det står det nog säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 (redigerat) Jippi! Är det verkligen sant, jag trodde inte det skulle komma föränn långt senare. Tack så mycket, kill for money! #92 - Onödigt att skriva att du inte vet Redigerat 16 Juli 2006 av Ganon20000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Nej, det finns inget KH2 än. Kill for money ljuger bara. Han skaffar isåfall USA importen. Du behöver ett chippat PS2. KH2 kommer nån gång i Augusti. Jag är helt säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 jag har det importerat engelskt textat o så... roligt är det iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 jag ska chippa mitt ps2 men hur mkt kostar det och var gör man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Det kostar nog minst 1 tusen, om du vill slipa löda allt själv. Ska du fixa och löda själv måste nog en vuxen göra det, annars kan man skicka in det så fixar dom det, men det kostar mycket mera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 jag ska chippa mitt ps2 men hur mkt kostar det och var gör man det? Skapa en egen tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jaja, det kommer iaf någonstans i slutet av Augusti. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Augusti, vad bra! trodde det skulle dröja mycket längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Nej, det finns inget KH2 än. Kill for money ljuger bara. Han skaffar isåfall USA importen. Du behöver ett chippat PS2. KH2 kommer nån gång i Augusti. Jag är helt säker. nej det har kommit men det är en import tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg