Ogri Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 om NFS suger måste du vara här sluta spamma ner tråden *** :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 okej kappy:nu är det lite fel på modertorn No_fear deta ämne ska va i ps2 forumet.så då är det bara dom som har tankar och så till spelet carbon till ps2 inte förbande wii xbox 360 eller ps3 bara till ps2 Aha sorry :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 jag tänker inte köpa spelet för jag tycker att nfs spelen suger, men ett ps3 ´skulle jag inte säga nej till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 jag tänker inte köpa spelet för jag tycker att nfs spelen suger, men ett ps3 ´skulle jag inte säga nej till. vem skulle inte det?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 jag tänker inte köpa spelet för jag tycker att nfs spelen suger, men ett ps3 ´skulle jag inte säga nej till. precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 2dagar kvar tills spelet kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 är det någon som har spelet? är det bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 F*n också.Jag kommer få det i julklapp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg