ajar Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag skulle vilja vara me i rymdbåten för att jag älskar att diskutera och för att i det vanliga forumet ibland inte finns något ställe att skriva. Sedan är jag aktiv och är nästan alltid online förutom när jag är bortrest. Jag är helt enkelt en forumit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Ähh jag behöver inte enns skriva nån anledning för att ingen vill han en loooooooooooooosssserrr som mig i ett gruppforum :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 jag ska vara med för att jag är så j*vla speciell och suger på datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Eyy Favoritmoderatorer 1.MeM 2.Nico 3.Corpsegrinder 4.Admin (?!?) Speaks for itselfs right ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag skulle jätte gärna vilja vara med för att: ingen har nånsin tagit mig på allvar på fuska! Jag har vart medlem väldigt länge Jag är aktiv här på fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag vill vara med för jag är aktiv här på fuska och moderator och jag är mest aktiv i gruppforum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag _ska_ vara med för att vi har ett kärleksförhållande...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 fö ja e trevliast i väden!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 jag är en nålla så får jag va med ingen tycker om mig här :( Bra ansökan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 (redigerat) jag vill vara med för jag har typ aldrig något att göra och det är tråkigt Redigerat 17 Juli 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 (redigerat) Jag vill vara med för att jag gillar att Hööra andra åsikter och det får man nog göra i denna rymdbåt. :) Redigerat 18 Juli 2006 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Jag vill vara med för att gömma mig för alla spammare här på fuska. De är så slemmiga och äckliga, blää. Och du borde ta in mig som ursäkt för att du smetade in mig i nån slags tesås när jag var ny i chatten. :angry: Tänk även på att jag är en av de rikaste och kan skänka min ränta lite då och då. ;D (Räntan är på ca 2500 FM varje månad...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.