Gäst Mr.Whisper Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (redigerat) Vilken tycker ni är den bästa låten med Hammerfall?Själv så tycker jag att Hearts On Fire är den bästa låten Redigerat 8 Februari 2004 av Mr.Whisper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Hearts on fire tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 själv tycker jag att dom suger stenhårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Hearts on Fire e väl bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 själv tycker jag att dom suger stenhårt. håller med men annars är hearts on fire bäst för det är den ända ganska bra låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 själv tycker jag att dom suger stenhårt. F*n va du e negativ mot allt och alla :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 själv tycker jag att dom suger stenhårt. Skriv inte här då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Den där renegaide eller vad den heter är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Hearts on fire äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Hearts on fire :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Glory to the brave lätt........ni som säjer hearts on fire har väl endå inte de 3 första skivorna......alla låtar på tex glory to the brave är 100ggr bättre än hearts on fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.