Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

har hört att det ska bli linkade bg's så alla servrar spelar genom samma bg i stället för att servrarna har sina egna undrar vad ni tycker om det?. och om ni vet när det kommer ;) ?

Skrivet

det verkar.. hm.. knasigt, krångligt, men då är det nog alltid folk i BG iaf, men då kanske det borde finns fler en bara 3?

Håller med dig där, det skulle ju iaf bli roligare med fler än 3 BG's

Men borde det inte lagga som f*n då (beror visserligen på vad har för hastighet, men ändå)?

Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

är nöjd sålänge man slipper vänta så länge i queues

Gäst DonKeN
Skrivet

Självklart är jag nöjd. På min server när man är under lv60 så är det alltid lite bg.

Gäst Elite
Skrivet

verkar askul! jag ladda ner test server nu så efter test server slutat kommer man att kunna ladda ner patchen. NICE  :cool:

Funkar test-realm för dig? Jag körde lite under eftermiddagen och sedan stängdes servrarna ner..

Hoppas dem är uppe imorgon igen iaf.

Skrivet

ska blir grymt.. man lär ju få se fighter de stora gillena emellan.. längtar redan..

Skrivet (redigerat)

jag tycker att det kommer vara grymmt att de kommer vara uppe 24/7 för alla lvlar :D

Det är bäst! Då kan jag spela med ÅJJI!
heh eom ni inte spelar på samma server så tror jag att changsen att ni kommer in i samma e väldigt liten för på dagen kommer det va uppe typ 20 wsg's på lvl 60 Redigerat av Gizmo^
  • Skapa ny...