Mickeh Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Skrivet 19 Juli 2006 sökte lite på youtube.com så hittade jag en film där de visade en ny bg som man kunde spela upp te 80st sammtidigt LÄNK aja undrar om det är sant eller fake och om någon vet när den kommer komma i såfall :D
Newk Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Skrivet 19 Juli 2006 det där ser mer ut som en quest ställe :P en ett BG!
Mickeh Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 19 Juli 2006 plz vill veta mer ingen som har långon länk ir något :/
Darkdevil Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 vet inte riktigt vad jag ska tro men den såg bra häftig ut
Hunted Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 lol fake till 100% men snart kommer vi fo se en BG mellan tex: frostmane och trollbanne. Ja du gissa rett BG mellan olika servrar ;D och so holler dom po att utveckla en annan tzp av BG nu oxo ;D om jag last rett po wow-europe.com so e det meningen pa den BG att bara krossa fiended pa tid istallet for att ta flaggor kort sagt det lag som dodar mest vinner ;D
shacti Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 Dödar mest vinner, låter lite som AV. Cross-realms bg:s är det enda nya som lär komma inom pvp på ett tag, tror jag.
Rekommendera inlägg