Mickeh Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 sökte lite på youtube.com så hittade jag en film där de visade en ny bg som man kunde spela upp te 80st sammtidigt LÄNK aja undrar om det är sant eller fake och om någon vet när den kommer komma i såfall :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 det där ser mer ut som en quest ställe :P en ett BG! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 plz vill veta mer ingen som har långon länk ir något :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Den såg rätt fakad ut.. Men jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 ser ut som en bana gjord i wc3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 ser fejkad ut ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 skriker fejk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 vet inte riktigt vad jag ska tro men den såg bra häftig ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 lol fake till 100% men snart kommer vi fo se en BG mellan tex: frostmane och trollbanne. Ja du gissa rett BG mellan olika servrar ;D och so holler dom po att utveckla en annan tzp av BG nu oxo ;D om jag last rett po wow-europe.com so e det meningen pa den BG att bara krossa fiended pa tid istallet for att ta flaggor kort sagt det lag som dodar mest vinner ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Dödar mest vinner, låter lite som AV. Cross-realms bg:s är det enda nya som lär komma inom pvp på ett tag, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg