Hoppa till innehåll

Msn Live Messenger!

Gäst virrs

Rekommendera inlägg

Gäst virrs

ja ja, jag menade Windows Live messenger.. den som finns på Msn.se att ladda ner..

det tar aslångtid att ladda ner, och många av kontakterna försvann, å då menar jag dem som man brukar prata med väligt ofta;/..

men fick tag i 7.5 iaf, så den håller jag stadit för tillfället

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har installerat det på 3 datorer det funker fett bra!! vart ladda de ni ner själv gjorde jag det på www.msn.se

Windows Live Messenger ÄGER!!!

det e bara ni som fick virus eller har gjort nåt fel eller nåt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag laddade hem Windows Live Messenger och det funkade perfa. Det måste ha varit beta ni laddat hem som det inte har funkat för. Eller så var det något med er dator som inte funkade ihopp med Live.

Ända problemet med Live är att min brorsa tar bort det hela tiden :angry:

Det måste vara en bugg :P Asså i brorsan :D

Jag laddade hem Windows Live Messenger och det funkade perfa. Det måste ha varit beta ni laddat hem som det inte har funkat för. Eller så var det något med er dator som inte funkade ihopp med Live.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag installerade Nya msn Live messenger Nyss.. För det första..

Så kommer jag inte in, å när man väl kommer in, så har man inga kontakter i listan...

'

Å jag fattar itne varför det knappt går att logga in..

lr varför det är så att man itne har alla kontakter kvar.. nån som har svar på deT?

så har det varit för mej ibland, ibland så är kontakterna där & ibland inte :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis ovanför kontakterna finns det en ruta där det står "Find a contact or number", i alla fall när man inte har skrivit i den. Iaf, har du skrivit något där så ta bort det. Det filtrerar nämligen kontakter.

Annars har jag ingen aning (: Funkar fint för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...