Gäst Twiztha_MF Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 virrs kanske inte har nåra kontakter :P nä skämta bara, sry virrs windows live messenger suger 7,5 äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 ja ja, jag menade Windows Live messenger.. den som finns på Msn.se att ladda ner.. det tar aslångtid att ladda ner, och många av kontakterna försvann, å då menar jag dem som man brukar prata med väligt ofta;/.. men fick tag i 7.5 iaf, så den håller jag stadit för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 jag har installerat det på 3 datorer det funker fett bra!! vart ladda de ni ner själv gjorde jag det på www.msn.se Windows Live Messenger ÄGER!!! det e bara ni som fick virus eller har gjort nåt fel eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Windows Live Messenger funkar perfa jag har inte haft några problem med det förstår inte vad som kan ha hänt för virrs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 jag har live och det har inte hänt nått. som alla tidigare skrivit så var det nog ett virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Jag laddade hem Windows Live Messenger och det funkade perfa. Det måste ha varit beta ni laddat hem som det inte har funkat för. Eller så var det något med er dator som inte funkade ihopp med Live. Ända problemet med Live är att min brorsa tar bort det hela tiden :angry: Det måste vara en bugg :P Asså i brorsan :D Jag laddade hem Windows Live Messenger och det funkade perfa. Det måste ha varit beta ni laddat hem som det inte har funkat för. Eller så var det något med er dator som inte funkade ihopp med Live. Ända problemet med Live är att min brorsa tar bort det hela tiden :angry: Det måste vara en bugg :P Asså i brorsan :D Jag laddade hem Windows Live Messenger och det funkade perfa. Det måste ha varit beta ni laddat hem som det inte har funkat för. Eller så var det något med er dator som inte funkade ihopp med Live. Ända problemet med Live är att min brorsa tar bort det hela tiden :angry: Det måste vara en bugg :P Asså i brorsan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag laddade ner Live Messenger, och det är ingen skillnad, enligt mej, mot 7.5 (eller vad den senaste versionen heter). Alla kontakter syns osv. Inget som man behöver updatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag installerade Nya msn Live messenger Nyss.. För det första.. Så kommer jag inte in, å när man väl kommer in, så har man inga kontakter i listan... ' Å jag fattar itne varför det knappt går att logga in.. lr varför det är så att man itne har alla kontakter kvar.. nån som har svar på deT? så har det varit för mej ibland, ibland så är kontakterna där & ibland inte :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag laddar aldrig ner de nya versionerna, när 7.0 släpptes höll jag fast vid 6.2 tills det började komma upp att jag skulle uppdatera, likadant nu, jag kör med 7.5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Det gör du rätt i, Live Messenger är bara skit. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 egetligen typ den enda skillnaden är har live mycke snyggare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Precis ovanför kontakterna finns det en ruta där det står "Find a contact or number", i alla fall när man inte har skrivit i den. Iaf, har du skrivit något där så ta bort det. Det filtrerar nämligen kontakter. Annars har jag ingen aning (: Funkar fint för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.