Adio Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag Postar, Postar Men min Fuskamynts räknare vägrar stiga! Jag Har legat på 0:- I en månad! Varför är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Du får endast Fuska mynt i spelforumen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) Som, nu t ex, du fick ju 20 FM för att du skrev ett nytt ämne här. Läs i hjälpen nästa gång. Redigerat 20 Juli 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 kan ju hända att du skriver i forum som "allmänt" där man inte får några fuskamynt. det får du bara i spelforumen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Det kan också vara för han här haft 0 (men stålar i banken) då kommer man inte få FuskaMynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag Postar, Postar Men min Fuskamynts räknare vägrar stiga! Jag Har legat på 0:- I en månad! Varför är det så? Skriv vilka forum du skriver i... så kan jaghjälpa dig :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Du har ju skrivit mest i Big ornage antar jag, antagligen därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Men han har väl antagligen inte skrivit i de forumen man får FuskaMynt i. Nu fick han ju sina 20 första efter att ha skapat en tråd här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Men han har väl antagligen inte skrivit i de forumen man får FuskaMynt i. Nu fick han ju sina 20 första efter att ha skapat en tråd här. får man 20nu? förut fick jag bara 15 :blink: har det varit så länge? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.