Gäst Elite Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Okej, så nu är jag lite nyfiken här.. Var detta det så kallade "Projekt X? Jag menar med namnbyten, ny design etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 ProjectX e gammalt det va ju fuskavip till alla typ detta e ProjectF typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Dom nya uppdateringarna va Projekt F och att man måste byta användarnamn är en ny regel och nu kan man köpa byt avnändarnamn för 0 Fuskamynt i affären. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Okej, jag hänger inte med i sånt här ;) Därmed kan nån moderator låsa, frågan besvarad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Frågan besvarad Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg