ThePunisher Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) hej, när jag ska skriva "Metallica" i min press så står det "kan ej användasllica". jag kan alltså inte skriva metallica, för då står det så, varför?? m.v.h Punisher =) Redigerat 20 Juli 2006 av ThePunisher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 hej, när jag ska skriva "Metallica" i min press så står det "kan ej användasllica". jag kan alltså inte skriva metallica, för då står det så, varför?? m.v.h Punisher =) Verkar vara ett dåligt försök att stoppa META-taggarna. Eftersom det står "kan ej användas" och sedan "llica", precis som att den tar bort ordet "Meta" ur metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 meh, f*n va skumt. jag vet inte ens vad "META" är förnått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 DÅ kan man ju inte skriva metall heller :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) dö mysko jag provar att skriva det här META kolla det funkade du har fel Redigerat 20 Juli 2006 av Max93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) det gäller presentationen. META-taggar är HTML-taggar som kan (bland annat) användas för att omdirigera användaren till en annan sida. Men META-taggarna används oftast för att ge viss information till robotar (sökspindlar) tex vilken beskrivning som ska synas för sidan och vilka sidor sökspindeln INTE får besöka. klicka på mitt namn för ett exempel på hur det kan se ut när man skriver ord som innehåller ordet "meta" Redigerat 20 Juli 2006 av sebastiannielse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 det borde göras något åt detta, tycker jag. finns nog många ord som börjar med "metall" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 hade du tyckt det var kul att komma till någon obskyr sida så fort du tryckt på någons namn? Kanske därför de lagt dit den "spärren". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Det skall förbättras så fort jag får tid. Anledningen till att spärren kom dit var för att folk gjorde hemsidor som man kom till som stal alla ens FuskaMynt. Var inte så uppskattat av medlemarna. Och eftersom vi har valt att ha HTML tillåtet så har vi fått spärra vissa HTML koder som kan orsaka skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 så det kanske inte går att fixa på något annat sätt då. Men iof så kanske det är bättre att få behålla sina fuska mynt än att få skriva "metallica" i pressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.