Kerby Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Håller med Keyser, det var ganska tråkigt. Men det finns textbasserade spel som är roliga. Typ som Tribal Wars (Än sålänge allefall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Verkar vara kul ska nog prova det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 med textbaserat, menar ni som tex ecrana då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Jag dog också ofta flera gånger men när jag passera lv 10 så börja det blir roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Kanske ni inte har några VÄNNER:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 jag spelar har 3gubbar och en av mina gubbar är på level 5 och en en fråga kan man bara vara till level 3000? jag har sett en gubbe med 6000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 6000!!! Det är en MOD/ADMIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Det står "Impulse är nerstängt tillsvidare. Återkom om några dagar så är sidan uppe och rulla igen." :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 har väntat runt en vecka det kommer typ ta en månad eller 2veckor dem kommer kanske göra om sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.