wuurds Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 var får man bunny hood mask ?? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 det är debn sista masken du får i byteshandeln efter att du sålt Keaton-, Skull- och Boogie mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 japp första masken:en vakt som vaktar ingången till deat moten andra masken: i last wolds till killen man ska spela saras sång för (han står på en stock) tredje masken:i gravegard ska du gå till den lile killen i gravegard fjärde masken (bunny hod):till killen som springer runt i hydel field Masker: Happy Mask Shop Mannen i Happy Mask Shop låter Dig låna masker som Du sedan säljer vidare och ger honom en del av pengarna. Keaton Mask Sälj den till vakten som står vid ingången till Death Mountain. Skull Mask I Lost Woods finns det en liten Skull Kid som vill att Du ska spela Saria’s Song. Efter Du har gjort det ska Du sälja masken till honom. Spooky Mask Sälj den till pojken som springer runt på Kakariko Graveyard. Bunny Hood Den här masken ska Du sälja till en kille som springer runt på Hyrule Field. Han kommer bara att vila under natten och sätta sig ner, så det gäller att passa på då. Du kommer att göra Dig en bra affär på försäljningen. Övriga masker Du kan låna dem för att lättare smälta in hos olika befolkningar, men de har ingen större funktion i spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 jag sprang loppet men han vann ändå med bara en sekund. är det någon som över huvud taget har klarat att vinna över honom? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jAG HAR ALDRIG VUNNIT HAN VINNER SOM VANLIGT MED 1 SECKUND! hoppsan komm åt capslock knappen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 segt eller?har inte kommit så långt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Man kan inte använda Bunny Hood som vuxen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 E det värkligen ingen som har klarat det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 jah har aldrig heller klarat det vad jag vet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 blir man snabbare av bunny hood i OoT? är det inte bara i Majoras Mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jag tror egentligen inte att man blir mycket snabbare men jag tror ändå att man kan springa något fortare med den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag tror man inte kan vinna utan man kör bara för att förbättra sina rekord. Och jag tror ej man blir snabbare av bunnyhood masken den är bara till för att tjäna rupier på och låna senare för att "skrämma" folk :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg