ThePunisher Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 någon här som spelar badminton? jag tycker nog att det är den roligaste sporten :P och jag är väll rätt bra :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) Badminton är nog min favorit-sport. Jag brukar spela det när jag är i min sommarstuga och min pappa tycker att jag är jättedukitg. =) Redigerat 20 Juli 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 hehe, jag spöar farsgubben på badminton hela tiden nästan i alla fall :P fast morsan är lätt att klå =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Badminton är rätt kul att spela på tomten ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Är det vanligt att alla städer har badmintonklubbar, jag har aldrig hört talas om en badmintonklubb någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 aaa men har ni nogonsin mött tomten på duell? vi hadde satt upp en barna innan jul ok så gedde vi tomten ett littet packet som inehöll ett racket... och vet ni vad han spelade med min och brosan han var inge bra men ändå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 hehe, nä tomten har man alldrig mött :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 hehe, nä tomten har man alldrig mött :P han såg ju inget får att hans mask var i vägen han vägrade att ta av sig den :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag spelar inte på fritiden men det hände när skolan var så spela vi hyfsat mycket, och det är väldigt kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 på gympan brukar vi köra det och jag är skitkass :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 samma här det går inta att slänga sig i gympasalen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 haha, slänga sig.... onödigt som bara den...'' Aja, kan inte spela på fritiden, men jag spelar ibland när man får på idrotten... På grund av min snabbhet och träffsäkerhet är jag väldigt bra.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.