Raffed Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Jag spelar badminton och är inne på min fjärde termin nu och jag är Träffsäker:Ganska bra.... Snabbet:Hyfsad,men inte speccielt bra... Reflexer:Det Är väl det som jag är bäst i... Citera
maxima Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Japp! det är en super-rolig sport :cool: Citera
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 Funderar på att börja men då blir det knappt om tid håller på med fotboll, friidrott och pingis. Vi fick välja mellan detta och att åka skridskor i skolan en gång nästan alla tog badminton. Citera
TheOne Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) Badminton är väl roligt :D Redigerat 31 Augusti 2006 av TheOne Citera
ChipZ Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Skrivet 31 Augusti 2006 Jag tycker det är jättekul men hinner inte spela Badminton också tyvärr :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.