Raffed Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Jag spelar badminton och är inne på min fjärde termin nu och jag är Träffsäker:Ganska bra.... Snabbet:Hyfsad,men inte speccielt bra... Reflexer:Det Är väl det som jag är bäst i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Japp! det är en super-rolig sport :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Funderar på att börja men då blir det knappt om tid håller på med fotboll, friidrott och pingis. Vi fick välja mellan detta och att åka skridskor i skolan en gång nästan alla tog badminton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) Badminton är väl roligt :D Redigerat 31 Augusti 2006 av TheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Jag tycker det är jättekul men hinner inte spela Badminton också tyvärr :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.