splintercell987 Skrivet 31 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 visst, men nu så laddar jag ner FÄRDIGA koder som INTE kan FÖRSTÖRA spelet :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Jaha,men det finns en sak så kallad "lögn". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 (redigerat) Tja,om man slår in fel kod kan det förstöra spelet. :) Kul va?Perfekt bustrick mot sina syskon. ;D Isåfall är det väll ett lite väl hårt trick, eftersom man förstör sitt syskons 499 kroners spel. :huh: Redigerat 6 Augusti 2006 av Poké Brendan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Om ni är en rik familj kan det vara kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Och du tror inte att syskonet skulle hämnas? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Och stå och stampa på ditt spel( :P )? Nej man är bara skyldig ett nytt spel eller pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Är hon Treekos så svåra att få tag i!Det visste jag inte. ungefär 7% chans jag hadde en tjej squirtle! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Kan jag få hjälp nu? Börja inte prata om andra saker. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Då måste jag ha en hantreecko och en hontreecko och en hontreecko går det inte att få tag på. :angry: :angry: fuska till ddig några treeco til tills det blir en hona.12.5%chans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Kan jag få hjälp nu? Börja inte prata om andra saker. :angry: Det är just det vi hållt på med och vi är klara.Nu vet du vad du ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 finns det någon sida där man kan hitta såna koder action replay asså :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 22 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 HÄR finns det en sida :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg