Gäst BondaKransDans Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Hej! Är du ny här och fattar inte så mycket? Då borde du läsa denna guide! Denna guide innehåller : 1 Tråd-Hjälp 2 Fuska VIP-Hjälp 3 Spel-Hjälp Med mera... Allt detta i Fuska.se's Forum! 1 För att göra en ny topic/tråd som alla kan läsa och svara på ska du klicka på "Ny Tråd" och sen skriver du allt du vill och smiliesar ser du till vänster http://fonsan.org/filer/filer/bild.GIF <---------- Och alla HTML-TAGGAR ser du ovanför dig http://fonsan.org/filer/filer/ha.GIF ^ | | | | 2 Fuska VIP får du genom att läsa denna tråd och fortsätta i den. 3 Nu har Fuska.se server till Counter-Strike (Ett spel basterat av Valve och half-life) och här är länken till dess server info IP och allt annat står där :D Hej då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Allt detta står ju redan på olika ställe här på Fuska.se, de har startas andra guidtrådar. Men enligt mig är det slöseri med tid då admin redan har skrivit alla dessa saker på andra ställen så som i hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Guiden var mycket bra men den finns dock redan i de klistrade trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag fortsätter i tråden, jar är mitt fuska vip?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Man måste köpa fuskaVIP. Inte så bra guide >_>. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Guiden var bra men det är bara onödigt att ni kopierar klistrade guider och skriver de i forumet när det redan finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 lite jobbigt med alla bilder & det som NisseN sa, själv har jag gjort en guid om hur man får fm & fuska rank som jag funderar på att börja sälja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 den är bara att trycka på relerna så kommer det up information och regler m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Kan inte du lägga av med dina guider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.