Mallex Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag undrar vad man behöver för att spela nätverks spel på den första versionen av Ps2, och jag har skickat efter Nätverks disken på Playstation.com men vad behöver man utöver det? Och var kan man få tag på en kabel som är kompatibel med den första versionen av Ps2? Tacksam för svar! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Man behöver en Network Adapter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag vet, men vart får man tag i en sladd som kan anslutas till Ps2 <-> bredbandet? Eller får man med den i nätverks adapter paketet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag tror att man får den samtidigt som man köper en Adapter. Det borde man ju få. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 PS2 internet AKA Ethernet är det som behöves. Och ja. Man får kabeln med i paketet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg