nixo99 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 visste ni att man kan få rayquasa,kyogre,groudon,blaziken,flygon,wailord eller vem som hälst av dom till leafgreen eller firered om man tradar dom från ruby,sapphire eller emerald!!! (jag har rayquasa,blaziken,groudon,flygon,exploud i mitt leafgreen) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Nää, det visste jag inte! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 man kan väl bara ha den första generationens pokémon i fire red/leaf green. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 visste ni att man kan få rayquasa,kyogre,groudon,blaziken,flygon,wailord eller vem som hälst av dom till leafgreen eller firered om man tradar dom från ruby,sapphire eller emerald!!! (jag har rayquasa,blaziken,groudon,flygon,exploud i mitt leafgreen) :D Ärigt talat har jag känd till det sen F/L släpptes :D ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag kände till det långt innan . Detta är en väldigt dumm tråd . Lås den plzzz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) visste ni att man kan få rayquasa,kyogre,groudon,blaziken,flygon,wailord eller vem som hälst av dom till leafgreen eller firered om man tradar dom från ruby,sapphire eller emerald!!! (jag har rayquasa,blaziken,groudon,flygon,exploud i mitt leafgreen) :D Det kunde jag aldrig gissa! ;/ Lås denna tråden, den är helt onödig. Redigerat 21 Juli 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Ingen vet inte vad Anmäl är så jag gör det själv *anmäler* . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 visste ni att man kan få rayquasa,kyogre,groudon,blaziken,flygon,wailord eller vem som hälst av dom till leafgreen eller firered om man tradar dom från ruby,sapphire eller emerald!!! (jag har rayquasa,blaziken,groudon,flygon,exploud i mitt leafgreen) :D <_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg