LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Finns det en jätteål på Zelda oot? Alltså en som man kan fiska upp.
Dark Link Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 Nej. Däremot finns en stor fisk (ål) som kallas Hylian Loach som kan fiskas upp i Fishing Pound vid Lake Hylia om man har hittat Sinking Lure som ligger nånstans i Fishing Pound.
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 22 Juli 2006 Nej. Däremot finns en stor fisk (ål) som kallas Hylian Loach som kan fiskas upp i Fishing Pound vid Lake Hylia om man har hittat Sinking Lure som ligger nånstans i Fishing Pound. Vad är Shinking Lure för något då?
Nyllet Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 (redigerat) Nej. Däremot finns en stor fisk (ål) som kallas Hylian Loach som kan fiskas upp i Fishing Pound vid Lake Hylia om man har hittat Sinking Lure som ligger nånstans i Fishing Pound. Det är ett fiskedrag som man kan hitta i Fishing Pound, det bästa man kan fiska med (finns ju bara två olika lol). @ TheAvatar - The Hylian Loach väger 34 pounds, om du fångar den så kommer han som äger stället inte spara den i tanken för den är så sällsynt så du måste släppa lös den igen Redigerat 22 Juli 2006 av Nyllet
Skinnpytte Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 Jora. det där super flötet jittar man nån stans vid det lilla ån, tror jag :)
LMFAO Skrivet 23 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) Okej tack för alla svar, ska snart testa. Är det någon här som har fiskat upp den/han/hon? P.S någon som kan beskriva exakt vart man hittar det? Redigerat 23 Juli 2006 av Venomblade
ZeldaNaruto Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) Okej tack för alla svar, ska snart testa. Är det någon här som har fiskat upp den/han/hon? P.S någon som kan beskriva exakt vart man hittar det? jag brukar hitta Sinking Loach vid stockarna som står upp ur vattnet..! P.s, jag har aldrig fiskat upp den... :( Redigerat 25 Juli 2006 av K.Norlin
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Skrivet 25 Juli 2006 När man hittar det, blir det typ som att man hittar ett vapen då eller? :blink: (Att han håller det mellan händerna i luften och den lilla truddeluten kommer) :P
LMFAO Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) Okej ska försöka med det tack :S Edit: hitta det fortfarande inte >:( Har någon här hittat det någon gång? Redigerat 25 Juli 2006 av Venomblade
Skinnpytte Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Skrivet 25 Juli 2006 Okej ska försöka med det tack :S Edit: hitta det fortfarande inte >:( Har någon här hittat det någon gång? Ne, har aldrig hittat det :(
Dark Link Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Skrivet 25 Juli 2006 Jag har hittat den minst fem gånger. Kolla ute på stockarna i vattnet, eller vid stenarna längst in på motsatt sida av dörren.
Rekommendera inlägg