LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Hur tror ni Super Smash Bros. Brawl kommer bli? Hur tror ni att man kommer styra sin karaktär? skriv vad ni tror och om ni tror att det kommer bli bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag tror att det kommer bli grymt med Wii-kontrollen, spelkänslan kommer att bli bättre. Detsamma gäller grafiken och ett online-läge verkar inte heller helt fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Dom säger väl att dom ej kommer använda sig av Wii's kontroll i SMBB? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) Nej, förtillfället ska man använda sig av Gamecube kontrollerna är det sagt (Vet inte om classic kontrollerna kommer kunna att användas) men man vet ju inte om de ändrar sig och hittar på någonting annat eftersom det är långt kvar tills det är klart Redigerat 23 Juli 2006 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag tycker det ska bli kul att få använda nya gubbar, men jag hoppas att när man multiplayer att man kör på samma skärm så dom ej delar upp skärmen i två delar för det suger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Oturligt nog så hade dom inte med banjo-kazooie figurer :( Super Smash Bros. Melee hade liksom massa nya saker. Och brawl hade typ bara ca.5 st nya figurer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Det som är sjukast är ju att Snake är med från Metal Gear Solid...Han är inte ens en Nintendo karaktär FFS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 (redigerat) @ AntonJ3000 - Dom har bara avslöjat 5st nya karaktärer, dom har utlovat mera nytt som de inte tänker avslöja @ LillBerra - Metal Gear finns ju till NES så det är väl inte så farligt Redigerat 27 Juli 2006 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Nyllet: Finns Metal Gear till NES? Är du säker på att det är den Metal Gear? Jag trodde alltid att det bara fanns till PS och PS2. :o Tyckte dock att det inte passade in med Snake i SSBB. Han är ju typ dubbelt så lång som alla andra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 (redigerat) Ja det finns till NES :P http://www.gamespot.com/nes/action/metalgear/index.html Får se om han passar när spelet släpps, än vet man ju inte så mycket ;) Redigerat 27 Juli 2006 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Dom säger väl att dom ej kommer använda sig av Wii's kontroll i SMBB? Annars kan man koppla in en Gamecube kontroll eller välja en mer retro version av Wii-kontrollen som liknar SNES-kontrollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 SSBB verkar mycket bättre än föregångaren. Det är grafikmässigt uppdaterat (vilket dom visar väldigt tydligt i trailern) och massor av nya spelbara karaktärer har tillkommit. Mitt enda problem är att jag har lite valsvårigheter. Från början tänkte jag köpa Ps3, men nu när slutpriset har blivit lite mer fastställt, så har man börjat man tveka. Och nu kommer både Twilight Princess och Brawl till Wii. Så jag får ligga och grubbla på sängkanten ytterligare några nätter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg