Hoppa till innehåll

Super Smash Bros. Brawl, Till Wii


LMFAO

Rekommendera inlägg

Nej, förtillfället ska man använda sig av Gamecube kontrollerna är det sagt (Vet inte om classic kontrollerna kommer kunna att användas) men man vet ju inte om de ändrar sig och hittar på någonting annat eftersom det är långt kvar tills det är klart

Redigerat av Nyllet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det ska bli kul att få använda nya gubbar, men jag hoppas att när man multiplayer att man kör på samma skärm så dom ej delar upp skärmen i två delar för det suger!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Oturligt nog så hade dom inte med banjo-kazooie figurer :(

Super Smash Bros. Melee hade liksom massa nya saker.

Och brawl hade typ bara ca.5 st nya figurer...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@ AntonJ3000 - Dom har bara avslöjat 5st nya karaktärer, dom har utlovat mera nytt som de inte tänker avslöja

 

@ LillBerra - Metal Gear finns ju till NES så det är väl inte så farligt

Redigerat av Nyllet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom säger väl att dom ej kommer använda sig av Wii's kontroll i SMBB?

 

 

Annars kan man koppla in en Gamecube kontroll eller välja en mer retro version av Wii-kontrollen som liknar SNES-kontrollen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SSBB verkar mycket bättre än föregångaren. Det är grafikmässigt uppdaterat (vilket dom visar väldigt tydligt i trailern) och massor av nya spelbara karaktärer har tillkommit.

Mitt enda problem är att jag har lite valsvårigheter. Från början tänkte jag köpa Ps3, men nu när slutpriset har blivit lite mer fastställt, så har man börjat man tveka. Och nu kommer både Twilight Princess och Brawl till Wii. Så jag får ligga och grubbla på sängkanten ytterligare några nätter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...