Staejjkarn Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Fast jag e rätt så pank nu men vi har ett löne scema här hemma så det är bara att jobba på.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 jag läste på internet igår att det går rykten om att Wii kommer kosta 169$ men det kan inte vara sant men om det är det så :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jag e väldig dålig på när det gäller dollar så hur mycket är 169$??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jag tror att 1 svensk krona är lika mycket som 7.5 dollar. Enligt min uträkning på miniräknare komer Wii att kosta 1267 kronor men kan det verkligen stämma? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Va???.. Det kostar ju en PS2:A ju:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jag e väldig dålig på när det gäller dollar så hur mycket är 169$??? Jag har hört att den kommer att kosta 4 SEK. (ironi) Har Nintendo givit något officiellt pris till Wii? Det verkar inte så om man ska läsa på svaren här i tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Wii Läs. 250$ USD (United States Dollars) = 1 816,13 SEK Så runt 2 000 kr kommer Wii kosta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Ja men tänk då på att vi har moms i Sverige, alltså 25% mer. Så ungefär 2250 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Det är ganska billigt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 det var ju ennu bättre men jag har nu bestämt mig att köpa en ny data till mig själv vi har bara ME datorer här hemma min är förstörd syrrans kan man inte låna och allas data är fullpropad med sk*t så jag har bestämt mig en snbbare data dvs XP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Wii FTW! Jag ska helt klart köpa wii till ett sånt här pris! Det kostar ju ungefär som PS2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Är verkligen Wii lika bra som det låter..?? Om man t.ex spelar metroid så ska man typ skjuta med kontrollen. Ganska häftigt men i så fall kommer det likna Eye Toy alldeles för mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg