Gäst Umbreon_Moon Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 oh... :( vet du vart man får beldum? Efter man klarat Steven så e den i Hans hus i Moosdeep City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 ja du bara tar bollen ett tips ta men en pokemon som kan tunder mot kyogre och en som kan surf mot gruodon :student: på emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 jag visste redan noobs... jag snackade med en annan e ni blinda eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 beldum (DUM) får du i ett hus nära psykiska gymmet på mossedepp :meddum: :meddum: :meddum: :meddum: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 vart kan man köpa dom? I Afärer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 vart kan man köpa dom? ja men inte alla!! villka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Dom flesta.Jag kan inte säga exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Ether kan man köpa lite här och där, leta lite. Elixir och Max elixir kan man hitta, precis som PP UP/PP MAX. tips: ha en pokemon med Pick-up-abilityn. då kan den hålla i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 finns det fler än bara 1 master ball?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Ja, på första våningen i Lilycoves affär så finns det en tjej bakom disken, prata med henne så får du en lott med din/dina Pokemons ID nummer. om alla siffror är rätt får man en Master ball. Men man kan vinna grejer som full heal, Protein å sånt också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 måste alla ha samma ip? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 ta med fler pokemon? du kan visst fånga honom/henne (könslöshet är hemskt!) men du kan ju använda PP UP eller PP MAX, dom gör så att din pokemon får mer PP på en attack. tips: låt dina pokemon hålla i Leppa berry, då får dom mer PP när det tar slut! Transformer: det funkar, tro mig. jag fångade båda igår. och det finns dom som har skilda föräldrar och plastföräldrar, och dom har det inte så bra jämt. och varför skulle dom betala? Man kan inte KÖPA DOM finns exakt 15st i hela spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg