Gäst Andreasswf Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) Andreas.W har blivit galen igen! Gangstawar har väl några här på fuskat spelat? Inte det? Men ni kanske har sett någon av madness flashfilmerna? Länk: http://www.newgrounds.com/portal/view/77750 tryck på WATCH MOVIE och eftersom gangstawar.com lagst ner och jag gillade det så mycket så håller jag på med ett nytt webspel i den stilen. Jag vet att det är skitjobbigt med Webspel men jag försöker ändå. Jag behöver. En animerare: _ray_ En scriptare : Andersffs En ljud fixare(som hittar bra ljud) : Jijo,Andersffs En forum moderator : Darkforce, roxz En som gör banner : Darkforce Hm.. det är min nuvarande "besättning" kan du bidra med något? ljud eller vad somhelst som kan behövas motags gärna :) skriv också vad ni kommer tro om spelet :) . Nån som är med? alla som har bidragigt något som ska vara till spelet kommer nog att få FM när spelets första BETA version blivit klar Redigerat 26 Juli 2006 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Forum mod, jag ställer upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) kan vara mod f*n 1 sec efter Redigerat 23 Juli 2006 av roxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 haha! Yes! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) går bra med 2 ^^ xD sen en som kan göra banner eller sk logo i början på home på sidan såhär grejer kan jag göra på 5 minuter http://img146.imageshack.us/my.php?image=madeu6.swf Nu ska jag göra sidan! vi ska börja med freewebs tyvärr... om ingen gör layout till sidan.. Redigerat 23 Juli 2006 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 jag kan göra loggo om du säger hur den ska vara/ storlek och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 adda min msn så pratar vi där [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag kan vara scriptare &/el. Musik fixare, samt fixa layouten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) Vi har en scriptare! (går inte skriva forumets namn för det blir reklam.com typ) Bli medlem och så gör jag dig till mod (om du har anskrivit dig till mod) alla i besättningen kommer ha någon form av högre respekt än vanliga medlemar i forumet Redigerat 23 Juli 2006 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Vad är det för ljud du ska ha? för ja har en massa midi låtar effekter & sånt så ja kan hjälpa till med det om det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) slag ljud som är med i Madness filmerna Besättningen just nu: Animerare: _Ray_ Scriptare : Andersffs Forumskötare : Darkforce ,roxz Ljudfixare Ev. : Andersffs Redigerat 23 Juli 2006 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 En banner vill jag fixa! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.