Trendywinds Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) slag ljud som är med i Madness filmerna Besättningen just nu: Animerare: _Ray_ Scriptare : Andersffs Forumskötare : Darkforce ,roxz Ljudfixare Ev. : Andersffs okej men säg till om du behöver pistol ljud o sånt det har jag men ja kan ju försöka leta reda ¨på lite fight ljud o sånt EDIT: så nu har ja en massa ljud typ slag,svärd och pistol ljud adda min msn om du behöver [email protected] Redigerat 23 Juli 2006 av jijo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag har massor med bra bakrunds musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) hm... Jijo och Andersffs = Ljudfixare Ett förtitt på spelets beta version som jag håller på med http://img211.imageshack.us/img211/6339/gwrsnapks0.th.png Redigerat 23 Juli 2006 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag vill jättegärna vara med :( Jag är bäst på att fixxa skin var det nu är ni har gjort forumet i! annars är jag bra Game Mod eller Forum Mod Kom gärna på nåt jag kan göra själv, jag är bra på det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Hag är admin på forumet. du får gärna joina och vi får se om vi behöver mer modar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Asså Vi kan inte ta gangsta wars gubbar! Vi måste göra egna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 exakt.. olagligt annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 hm.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 om ni inte frågar om lov... eller betalar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Sant. _Ray_ när du går in på msn. snacka med mig så kan jag säga vad vi kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Asså.. Det är ingen kris! Det är inte svårt att hitta på egna gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) Jaha... nu behöver vi en designer som kommer på hur gubbarna ska se ut... stick? Redigerat 26 Juli 2006 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.