Andersffs Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Men vi vet inte ens hur spelet ska se ut -.-" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 tror det ska va stick gubbar som man kan sätta kläder på! nu är andersffs vice projektledare och talar om vad ni ska göra eftersom jag skadat min arm så j*vla väldigt så att det gör ont att röra musen för mycket! han kommer säga vad ni ska göra osv.. -Bekräftat- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Alla som ska vara med skickar sina mail &/el. Msn till [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 [email protected] -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 hey ray du kan ju typ ha baseball trän. ak 47 . 9mm pistol. och så kan du ha lite speciella fun weapons också som typ ett bildäcks osv? vad vet jag? Ja det skulle vara kul med fun weapons typ en handduk som man snärtar med o typ en gas/parfym flaska och en tändare eller ett tennisracket med eller utan bol ;) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag är med! jag bidrar med alla meny er och mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 MAn skulle skriva Msn el. Mail! -.-" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 hm...kanske en fun weapons meny i shop och en gun weapons och en hit weapons osv...(hit weapons) en man slår med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 låter bra men vem ska komma på alla weapons då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 tror bonda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Låter som en bra idé :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Forum mod helst men musik fixare kan gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.